background img
banner

    By klient kupił!

    9 lat temu przez

    Rynek jest dziś wypełniony różnego rodzaju towarami i produktami. Nie ma chyba sprzedawcy, który nie szukałby coraz nowszych i lepszych sposobów na wyróżnienie tych, które znajdują się właśnie w jego sklepie. Co zatem zrobić, aby zainteresować klientów?
    O kupnie towaru bardzo często nie decyduje przede jego jakość, ale to jak dobrze został wyeksponowany. Dlatego warto dowiedzieć się co należy robić by klient chętnie sięgał po produkty i to właśnie w naszym sklepie.

    19184929Nic nie przyciągnie klienta tak jak świetnie wyeksponowana witryna sklepowa. To właśnie ona jest „punktem”, który jako pierwszy zwraca na siebie uwagę klienta. To na niej prezentujemy ofertę naszego sklepu, informację o najważniejszych promocjach oraz przedstawiamy informację dotyczące asortymentu handlowego. Warto zatem zrobić wszystko, aby była ona dobrze widoczna.

    Podstawę stanowi to co jest wyeksponowane na wystawie. Witryny w znacznej większości sklepów są dość duże i klient może dostrzec je z odległości. Najlepszy efekt osiągają witryny, które wyraźnie widać z odległości około od 7,3 m. Klient stojący dalej nie jest bowiem sklepem wcale zainteresowany, a co więcej z mniejszej odległości widzi już sąsiednie wystawy. Najważniejsze jest zatem to, aby klient skupiał się właśnie na naszej ofercie, nie zaś spoglądał na to, co oferuje konkurencja.

    Podstawy ekspozycji witryny sklepowej:

    • Odpowiednia kolorystyka,
    • Ekspozycja zalet,
    • Estetyka – musi być czysta i zadbana.

    W sklepie z kolei nie możemy zapominać o przyjaznej atmosferze dla klienta. Musi się czuć dobrze robiąc u nas zakupy. Co zatem robić? Możemy taki efekt uzyskać dzięki odpowiedniemu oświetleniu, dyskretnej muzyce oraz zapachowi! Wszystko to z pewnością będzie w stanie przedłużyć wizytę w takim sklepie. Do takiego sklepu, który zorganizowany jest w taki sposób, zawsze chce się wracać.

    Artykuł powstał we współpracy z: http://sip.krosno.pl/

    Kategoria artykułu:
    Handel

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.