background img
banner

    Prestiżowa nagroda „Golden Arrow” dla Havas Media i Havas Worldwide

    10 lat temu przez

    Konkurs „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży marketingu bezpośredniego, które ma miejsce od 2006 roku. Z każdą edycją wydarzenie to przyciąga coraz większą ilość uczestników oraz poddaje gruntownej analizie największe przeprowadzone w skali roku kampanie marketingowe. W tym roku, tj. 2014, nagroda główna w kategorii Golden Arrow Open trafiła do Havas Media i Havas Worldwide/Engage za kampanię „Kurka Wolna”.

    worldwideKonkurs „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz VFP Communications. Jego głównym celem jest promocja efektywności w działaniach marketingowych, natomiast ocenie poddawany jest sposób opracowania strategii kampanii reklamowej pod względem kreatywności i innowacyjności przekazu.

    Konkurs „Golden Arrow” jest skierowany przede wszystkim do agencji komunikacji marketingowej, domów mediowych, marketerów, firm oraz podmiotów gospodarczych, które na zlecenie osób trzecich lub w wyniku własnej promocji zrealizowały i przeprowadziły pełną kampanię marketingu bezpośredniego lub też brały udział w jej realizacji.

    Havas Worldwide/Engage we współpracy z Havas Media przeprowadziła projekt, który polegał na spozycjonowaniu, nazwaniu, stworzeniu identyfikacji wizualnej marki „Polskie Fermy” – Grupa Producentów oraz zaplanowaniu i wykonaniu cross-mediowej kampanii obejmującej swym zasięgiem media tradycyjne oraz interaktywne. W wyniku podjętych w tym zakresie działań powstała pierwsza w Polsce kampania jajek z wolnego wybiegu oraz brandu „Kurki Wolnej”.

    golden arrowKampania „Kurki Wolnej” została przedstawiona w mediach z użyciem brand hero – wolnej kurki ze szczególnym podkreśleniem jej nieograniczonego poczucia wolności. Działania marketingowe objęły: reklamę Outdoor w postaci billboardów, Internet z kontekstowo dobranym display’em, portale społecznościowe Facebook oraz Twitter, prasę handlową, a także ambient.

    Zaplanowana i zrealizowana przez Havas Media i Havas Worldwide/Engage kampania „Kurka Wolna” dla marki „Polskie Fermy” – Grupa Producentów okazała się na tyle innowacyjna i kreatywna, że Jury konkursu „Golden Arrow” zdecydowało przyznać jej główną nagrodę w kategorii Golden Arrow Open.

    Jury konkursu, w którego skład wchodzą przedstawiciele marketerów i agencji marketing services, poddaje ocenie przygotowane projekty w kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive, Marketing internetowy, Social media, Marketing mobilny, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, a także Non profit, Golden Arrow Design, Golden Arrow Open oraz Salon odrzuconych.

    Dziesiąta edycja konkursu „Golden Arrow” dla branży marketingu bezpośredniego odbędzie się już w przyszłym roku i towarzyszyć jej będzie, jak zawsze, uroczysta gala rozdania statuetek Golden Arrow.

    Przygotowano we współpracy z: www.havasmedia.pl

    Kategoria artykułu:
    Biznes

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *