background img
banner

Zarządzanie zgłoszeniami w PGNiG

6 lat temu przez

PGNiGFirma Ideo Sp. z o.o. zajęła się uruchomieniem Systemu Zarządzania Zgłoszeniami oraz Systemu Analitycznego dla PGNiG S.A. W ramach zdrożenia obu tych projektów przeszkolonych zostało ponad 900 osób pracujących w 7 oddziałach firmy.

Ideo Sp. z o.o. to agencja interaktywna oferująca profesjonalne usługi z zakresu technologii i rozwiązań internetowych, obejmujące m.in. tworzenie stron internetowych, zarządzanie hostingiem, czy rozwiązania B2B .

Celem wdrożenia Systemu Zarządzania Zgłoszeniami było przede wszystkim podniesienie skuteczności obsługi oraz zniwelowanie kosztów z nią związanych. Aspektem, który znacznie podnosił poziom trudności projektu była konieczność realizacji systemu we wszystkich oddziałach spółki, nie zakłócając tym samym obsługi klientów w trakcie wdrażania. Wprowadzona platforma umożliwiła informatyzację procesów takich jak: obsługa reklamacji, wniosków klientów, skarg. Dzięki temu możliwe jest stałe monitorowanie wymienionych kwestii oraz znacznie skrócenie czasu potrzebnego na rozpatrzenie poszczególnych procesów. Warto jest również dodać, że System pozwoli na wprowadzenie jednolitych standardów we wszystkich oddziałach PGNiG.

Oprócz uruchomienia Systemu Zarządzania Zgłoszeniami, agencja wdrożyła również System Analityczny. Umożliwia on nie tylko generowanie raportów wykorzystywanych na potrzeby wewnętrznych kontroli sprawdzających jakość obsługi. Pozwala on także na przygotowywanie niezbędnych dokumentów koniecznych do przedstawienia w przypadku kontroli przez UOKiK.

Agencja interaktywna Ideo Sp. z o.o. zajęła się również przeszkoleniem 900 pracowników spółki PGNiG. Dzięki temu możliwe było sprawne wprowadzenie nowych procedur.

Kategoria artykułu:
Gospodarka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *