background img
banner

Współpraca z Żabką

5 lat temu przez

Stale rozwijające się osiedla mieszkaniowe, budowane na coraz bardziej oddalonych od centrum terenach powodują rozwój rynku małych sklepów spożywczych. Jedną z głównych sieci sklepów małoformatowych jest sieć Żabka Polska.

Sklepy Żabka to sklepy prowadzone przez ajentów, czyli osoby prowadzące działalność gospodarczą na zasadzie dzierżawienia placówki handlowej w oparciu o umowę współpracy. Umowę tę podpisuje każdy ajent z firmą Żabka Polska sp. z o.o.. Sklep, jaki sieć oddaje do podnajmu, jest w pełni wyremontowany i wyposażony, z pełnym zatowarowaniem, na które ajent dostaje dogodny dla niego kredyt kupiecki.

Osoby rozpoczynające swoją działalność nierzadko martwią się, czy ich wiedza teoretyczna wystarczy do prowadzenia sklepu. Ajenci Żabki mają to zadanie ułatwione, dzięki oferowanej przez sieć fachowej wiedzy, jaką przekazują każdemu ajentowi. Umożliwia to utrzymanie jednolitego w całej sieci, wysokiego standardu obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. To wszystko umożliwia ajentom uzyskanie atrakcyjnych dochodów, które będą uzależnione od wkładu pracy ajenta i osiąganych przez jego sklep wyników.

Jak zostać ajentem Żabki? Aby rozpocząć współpracę z siecią Żabka, należy wykazać się gotowością do prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek, mieć co najmniej wykształcenie średnie, podstawową znajomość obsługi komputera, a także mieć umiejętność innowacyjnego działania. Dodatkowym atutem przyszłego ajenta będzie jego wcześniejsze doświadczenie w pracy w handlu. Osoby zainteresowane rozpoczęciem współpracy z Żabką wypełniają formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Żabki, za pomocą którego zgłoszą chęć udziału w procesie rekrutacji.

Kategoria artykułu:
Handel

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *