background img
banner

Ulotki formą reklamy

5 lat temu przez

Reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto zadbać, aby o firmie którą prowadzimy było głośno. Do uzyskania tego celu mogą służyć ulotki, które informują potencjalnych klientów o usługach firmy.

ulotki reklamowe

Historia ulotek
W Polsce zawrotna kariera ulotek zaczyna się od czasów PRL-u. Pełniły one wtedy funkcję propagandową oraz informacyjną. Obywatele mogli się z nich dowiedzieć o planowanych demonstracjach oraz audycjach Radia Solidarność. Te pamiątkowe egzemplarze można oglądać w bibliotekach i archiwach.

Ulotki reklamowe
Ulotki są tańszą alternatywą plakatów i interaktywnych reklam na mieście. Przy niewielkim budżecie firmowym są odpowiednim rozwiązaniem, dzięki któremu szersza grupa odbiorców może zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat oferty i działalności firmy. Do tego ich niewątpliwą zaletą jest duży zasięg, ulotki zostawia się w sklepach bądź wrzuca do skrzynek pocztowych.

Wiele firm pokłada nadzieję na trwałe zaistnienie w pamięci konsumenta w ulotkach. Warto pamiętać, że reklamować się można również innymi rodzajami druku. Na stronie http://www.paperprint.pl/ znajduje się szeroka oferta drukarni oraz produktów reklamowych.

Artykuły reklamowe dla firm:

  • ulotki reklamowe
  • ulotki reklamowe składane
  • plakaty
  • wizytówki
  • banery
  • papier firmowy
  • bloczki/notesy reklamowe
  • ksero

Kluczem do sukcesu jest projekt ulotki reklamowej, warto zastanowić się samemu i popytać znajomych co warto umieścić na niej. Wczucie się w rolę potencjalnego klienta może sporo ułatwić, dzięki czemu będziemy pewni, że wydrukowana ulotka będzie służyć do celów do jakich została stworzona. Ulotka nie powinna odbiegać standardom konkurencyjnych firm, stylistyka oraz ułożenie tekstu i grafiki ma duże znaczenie dla konsumenta. Umieszczony tekst powinien być zwięzły, poprawny gramatycznie i ortograficznie. Ciekawym dodatkiem jest slogan, który łatwo zapadnie w pamięć odbiorcy. Grafika powinna być przede wszystkim dobrej jakości oraz wywoływać pozytywne skojarzenie. Dobrze sprawdzają się uśmiechnięte twarze dorosłych i dzieci oraz zwierzęta, które kojarzone są z bezpieczeństwem i rodziną. Reklama często polega na podświadomym warunkowaniu odbiorcy, dobrze skojarzona zapewni firmie przyszłych klientów.

 

Przypisane tagi:
· ·
Kategoria artykułu:
Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.