background img
banner

    Precyzyjna informacja w Internecie na wagę złota

    10 lat temu przez

    W dzisiejszym świecie wiedza oraz najświeższa informacja, której jeszcze nie mają inni, to najcenniejszy kapitał nie do przeliczenia na jakiekolwiek dobra materialne. Wydawać by się mogło, że wraz z pojawieniem się w przestrzeni publicznej internetowego kanału komunikacyjnego, zdobycie potrzebnych informacji nie powinno nastręczać żadnych problemów, a dzięki powszechności tego medium informacja staje się informacją globalną. Lecz czy we wszystkich aspektach i dziedzinach życia tak jest?

    Choroba dezinformacyjna

    earth-3d-1155571-mMimo wciąż doskonalonych i technicznie modyfikowanych wyszukiwarek internetowych, określonej grupie osób korzystającej z dobrodziejstw cyberprzestrzeni wciąż trudno jest odnaleźć konkretną, satysfakcjonującą ich informację. Jedną z takich przestrzeni, która wciąż boryka się z deficytem precyzyjnych danych dla odbiorcy jest na pewno sprzedaż internetowa. Brak odpowiedniej treści o producencie danego dobra, bardzo częste trudności ze znalezieniem poszukiwanego produktu, komplikacje przy egzekwowaniu reklamacji oraz, co najważniejsze w sprzedaży internetowej, brak możliwości fizycznego obejrzenia i przetestowania produktu, to główne bolączki e-shoppingu, które skutecznie odstraszają potencjalnych kupujących.

    Antidotum…

    Dobrym lekarstwem na tą, bądź co bądź, swoistą dezinformację sprzedażową jest nowo powstały portal GdzieObejrze.pl. Ten unikalny na rynku projekt oferuje przede wszystkim precyzyjną wiedzę oraz aktualne dane na temat sklepów stacjonarnych i internetowych oraz produktów proponowanych przez nie. Założeniem serwisu jest pomoc tym dwóm sektorom handlu w rozwoju oraz w dotarciu do jak największej grupy wirtualnych odbiorców.

    Dzięki dokładnej informacji znajdującej się na łamach portalu GdzieObejrze.pl odnośnie lokalizacji konkretnych sklepów oraz bazy produktów znajdujących się na ich stanie magazynowym, potencjalni konsumenci oszczędzają mnóstwo czasu i pieniędzy, które normalnie zmuszeni byliby przeznaczyć na długotrwałe poszukiwania pożądanych produktów.

    Aby umożliwić klientom oraz partnerom biznesowym lepszy kontakt z platformą GdzieObejrze.pl, pomysłodawcy projektu uruchomili nowy kanał bezpośredniej komunikacji z otoczeniem (FunPage) na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych, Facebook. Zarówno na profilu, jak i na stronie głównej projektu dostępne są wszelkie niezbędne informacje odnośnie działalności i oferty serwisu GdzieObejrze.pl oraz najświeższe wiadomości z branży e-commerce pochodzące z kraju i z zagranicy.

    Kategoria artykułu:
    Informatyka

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.