background img
banner

    Materiały reklamowe we współczesnej kampanii

    12 lat temu przez
    projektowanie opakowan

    Reklama i marketing to jedne z najdynamiczniej rozwijających się sektorów rynku, w którym co i rusz pojawiają się nowe trendy i rozwiązania, a wybór tych najskuteczniejszych stanowić może nie lada problem.

    projektowanie opakowanDo przeszłości odeszły już czasy, gdy wystarczały tradycyjne materiały reklamowe – drukowane plakaty, ulotki, wizytówki. W dzisiejszych realiach rynkowych to zdecydowanie za mało. Konsumenci zasypywani są rozmaitymi informacjami bombardującymi ich niemal na każdym kroku, z których większość nauczyli się już ignorować. Promocja mająca przynieść wymierne rezultaty powinna przede wszystkim wykorzystywać najpopularniejsze kanały promocji, z których korzystają potencjalni, zainteresowani klienci. Wśród nich czołowe miejsce zajmuje internet. Potwierdzają to statystyki informujące o wydatkach kierowanych na reklamę wirtualną – w minionym roku było to około 1,3 mld zł.

    W nowoczesnej kampanii istotne jest nie tylko informowanie konsumentów o produkcie i płynących z niego korzyściach ale i stworzenie odpowiedniego wizerunku produktu i sposobu postrzegania go przez użytkowników. Zwraca się przy tym uwagę na każdy szczegół – począwszy do logo, dobór kolorów, projektowanie opakowań, na stworzeniu odpowiedniej etykiety skończywszy.

    Właściwie dobrane działania marketingowe muszą łączyć w sobie elementy zaczerpnięte z wielu kanałów promocji, tak by spełniać wymogi wszechstronnej, kreatywnej, idealnie dobranej kampanii promocyjnej, bo tylko taka ma szanse na sukces w dzisiejszej, rynkowej rzeczywistości.

    Kategoria artykułu:
    Biznes

    Comments to Materiały reklamowe we współczesnej kampanii

      Skomentuj Mateo Anuluj pisanie odpowiedzi

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *