background img
banner

Kartki świąteczne dla firmy

1 rok temu przez

Kiedyś wysyłanie kartek świątecznych z życzeniami przynależało raczej do kręgu rodziny lub przyjaciół. Dziś już powoli tradycyjne kartki w rodzinie odchodzą w zapomnienie, za to coraz popularniejsze stają się sytuacje, kiedy to firma wysyła kartki ze świątecznymi życzeniami. Czym powinny charakteryzować się kartki świąteczne dla firm? Na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Biznesowe kartki świąteczne – tradycyjne czy nowoczesne

Przede wszystkim warto zastanowić się czy nasze biznesowe kartki świąteczne mają mieć tradycyjną, papierową formę, czy raczej wybierzemy nowoczesną wersję i wyślemy kartkę przez Internet. Ostatnio coraz popularniejsza robi się pierwsza opcja. Tradycyjna papierowa kartka świadczy o większym szacunku do osoby, której ją przesyłamy oraz wskazuje na prestiż i klasę firmy. Warto więc zainwestować we właśnie taką formę. Do wyboru mamy wiele różnych wzorów, wśród których z pewnością znajdziemy coś dla siebie. Szczególnie duży zbiór takich kartek oferuje na przykład strona: https://www.jdstyle.pl/76-kartki-swiateczne.

Firmowe kartki świąteczne z logo

Wyjątkowo ważnym elementem kartki świątecznej jest logo firmy. Taka kartka nie tylko pełni funkcję składania życzeń, ale także jest świetną reklamą. Firmowe kartki świąteczne z logo firmy można łatwo zamówić w Internecie. Możemy zarówno wybrać z gotowych już wzorów, gdzie logo firmy wklejone będzie w wyznaczone miejsce lub pokusić się o zaprojektowanie własnej kartki, w której logo może pełnić dodatkową rolę, na przykład można umieścić je jako bombka na choince. To ciekawe rozwiązanie, które z pewnością przyciągnie wzrok.
Logo to jednak nie wszystko. Podobną funkcję pełni grafika, która powinna jak najbardziej odpowiadać profilowi firmy. Kartka może zawierać wytwarzane przez firmy produkty lub symbol ukazujący usługi, które świadczy.

Kartki świąteczne dla firm zgodne z zasadami savoir vive

Szczególnie mocno warto pomyśleć o zasadach, którymi powinna rządzić się biznesowa kartka świąteczna. Nie jest ona taką samą kartką jak ta, którą wysyłamy do cioci czy do babci. O czym więc warto pamiętać?

Przede wszystkim weźmy pod uwagę język, którym nasza kartka będzie napisana. Nie powinien on zawierać zwrotów potocznych. Kartka ma się charakteryzować eleganckim oraz poważnym językiem.

Ważną rzeczą jest też odpowiedni dobór życzeń. Powinny one być dostosowane zarówno do klienta czy kontrahenta, któremu je wysyłamy, jak i do profilu firmy. Dobrze jest jeśli w jakiś ciekawy sposób zawrzemy w treści coś, co wiąże się z naszą firmą.

Bardzo ważnym elementem jest także własnoręczny podpis. Świadczy on o zaangażowaniu i faktycznej dbałości o klientów. Pamiętajmy także, że w dobrym tonie jest nie umieszczać w życzeniach treści, które w szczególny sposób wiążą się z religią. W końcu nie wiemy, jakie jest wyznanie naszego klienta. Lepiej skupić się na tym, co dla wszystkich podczas świąt wspólne, bez względu na wyznanie.

Święta to szczególny, piękny czas. Jeśli chcemy pokazać naszym kontrahentom, że są dla nas ważni, warto wziąć pod uwagę rozesłanie świątecznych kartek. Wbrew pozorom także one mogą przyczynić się do większych obrotów.

Kategoria artykułu:
Czas wolny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *