background img
banner

Ekspozytory reklamowe w praktyce

3 lata temu przez

W XXI wieku istnieję wiele form reklamy. Informacje o nowym produkcie pojawiają się w telewizji, radiu, gazecie i przede wszystkim w Internecie. Niemniej jednak każde medium ma ograniczoną liczbę odbiorców. By dotrzeć do jak największej grupy docelowej najlepiej jest wyjść z produktem bezpośrednio do klienta

Stojak jako narzędzie trade marketing ekspoz

Wspomaganie i podnoszenie sprzedaży to jedno z kluczowych zadań trade marketingu. Dzięki niemu budowana jest strategia produktowa, kanałowa i promocyjna dla klientów. Takie działania maja również na celu umacnianie wizerunku marki w świadomości klientów. Narzędziami przyczyniającymi się do osiągnięcia celu trade marketingu są między innymi stojaki ekspozycyjne.

Rola ekspozytorów reklamowych w praktyce

Wybierając się do każdego sklepu, niezależnie czy jest to sklep odzieżowy czy tez spożywczy, spotykamy się z ekspozytorami reklamowymi.

Przyciągają wzrok, są ciekawe i zachęcają do zakupu. Ekspozycja towaru ma na celu skłonienie klienta do zapoznania się z produktem, przybliżenie wizerunku marki oraz nakłonienie do zakupu. Jednak aby stojaki ekspozycyjne spełniły swoją rolę musza być dobrze zaprojektowane.

Nie tylko brief

Standy są wizytówka danej firmy i muszą dobrze się prezentować. Firma wykonująca dane ekspozytory reklamowe powinny przede wszystkim nie być tylko biorcą briefów dostarczanych przez klientów. Powinna uczestniczyć również w procesie kampanii produktowej. Takie podejście firmy gwarantuje lepsze wejście produktu na rynek. Szeroka oferta obsługi w zakresie stojaków reklamowych jest jednak rzadkością i można ją spotkać tylko w niektórych firmach na przykład: http://www.emano.com.pl/.  Obsługa tam obejmuje takie działania jak:

  • zapoznania się z asortyment przeznaczonym do promowania produktu,
  • analizę konkurencji,
  • wizytację punktów sprzedaży,
  • konsultacje trade marketingowe.

Wsparcie przedsiębiorstwa w proces wprowadzania produktu na rynek jest bardzo pomocne. Doświadczenie zdobyte przez lata pozwala na profesjonalne potraktowanie wprowadzanego produktu.

Projektowanie ekspozytorów nie polega jedynie na przygotowaniu wizualizacji danego stojaka i wydania go w formie fizycznej po akceptacji. To jak zostanie przedstawiony produkt w sprzedaży bezpośredniej ma duży wpływ na cykl życia produktu.

Kategoria artykułu:
Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *